شناسهٔ خبر: 70839 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن:

دوره آموزشی انواع پیمان‌ها و دامنه کاربردهای آن برگزار شد

حسین خلیلی مرد حسین خلیلی‌مرد در خصوص با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «انواع پیمان‌ها و دامنه کاربرد آن‌ها»، مرور دوباره دانسته‌های کارشناسان بازآفرینی و مسکن ادارات کل راه و شهرسازی را از اهداف این دوره برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین خلیلی‌مرد، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اهداف برگزاری دوره آموزشی «انواع پیمان ها و دامنه کاربرد آنها» گفت: این دوره آموزشی به منظور مرور دوباره دانسته‌های کارشناسان بازآفرینی و مسکن ادارات کل راه و شهرسازی با رویکردهای تازه‌ای درمورد نکات کلیدی عملیاتی و اجرایی قانون مناقصات و لوایح مرتبط با آن برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این جلسه با توجه به تجربیات حاصله میدانی و ستادی گذشته در راستای بهره‌وری و ارتقای بیشتر امور محوله به کارشناسان حوزه فنی و مهندسی و وفق ضوابط با ماموریت‌های سازمان ملی زمین و مسکن صورت پذیرفت.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی سرفصل‌های این دوره آموزشی را آشنایی با اصول برگزاری مناقصات، نکات مهم در برگزاری مناقصات و BIM، روش‌های انجام پروژه، نحوه بررسی لایحه تاخیرات و تحلیل و تفسیر ماده ۲۹ شرایط عمومی پیمان خواند و ادامه داد: در پایان دوره آموزشی به منظور رفع اشکالات حاضران، جلسه پرسش و پاسخی نیز برگزار شد.

 لازم به ذکر است این دوره آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان بازآفرینی و مسکن ادارات کل راه و شهرسازی و مدیران و کارشناسان حوزه فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن طی دو روز برگزار شد.