شناسهٔ خبر: 70905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی است

معاونان محمد سرگزی با اشاره به مهم بودن جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات و دستگاه ها، گفت: روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد سرگزی به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها، روابط عمومی را گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای هر سازمان برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی نقشی بی‌بدیل در سلسله امور اجرائی سازمان‌ها دارد.

وی افزود: امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهكاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیت ها در عرصه های مختلف شناخته می شود و این مهم در دستگاه های مختلف با تلاش مسئولان روابط عمومی میسر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه تعامل با رسانه ها، ابزار مناسب برای دستیابی به اهداف و ارتقای رضایتمندی جامعه مخاطب است، ابراز داشت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.

حمید پرورشی خرم به نقش و جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند با انعكاس به موقع اخبار و اقدامات اداره در حوزه های مختلف زمینه های نارضایتی در جامعه را كاسته و به تقویت وحدت در جامعه كمك كنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه ها است.

صفر صادقی راد افزود: خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل می کند چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است.