شناسهٔ خبر: 70906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان؛

اقدامات اداره از طریق روابط عمومی منعكس شود

پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: روسای راهداری شهرستان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی كنند تا اطلاعات و اقدامات اداره تنها از كانال روابط عمومی منعكس شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به نقش و جایگاه والای روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: بهترین نیروها باید در روابط عمومی سازمان به كار گرفته شوند.

وی بر لزوم تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی ها در ادارات تاكید كرد و افزود: علاوه بر مسئولان روابط عمومی ها، روسای ادارات نیز باید بیش از پیش به نقش و تاثیرگذاری روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی واقف بوده و برای آنان جایگاه قائل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تقویت ارتباط با رسانه ها از سوی روابط عمومی ها را امری مهم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با تقویت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران در راستای انعكاس اخبار و اقدامات دستگاه متبوع تلاش كنند.

مصطفی پناهنده در ادامه با تبریک هفته خبرنگار، خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دانست و یادآور شد: انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت ها در جامعه مرهون تلاش های بی وقفه اصحاب رسانه است.

در این نشست مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این حوزه پرداخت و گفت: ساماندهی رابطان خبری در ادارات راهداری شهرستان ها، افزایش فعالیت های خبری در سایت اداره و فضای مجازی، راه اندازی کانال رسمی اداره در پیام رسان های مختلف و افزایش سرعت و کیفیت اطلاع رسانی و پاسخگویی، از جمله فعالیت های انجام شده روابط عمومی است.

صدیقه فکری، در ادامه با تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه استان در تبیین و انعکاس اخبار این اداره کل، تعامل مستمر با رسانه ها را جزء اولویت های کاری مجموعه روابط عمومی این اداره کل عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست همچنین روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون فعالیت های اداره و انعکاس اخبار پرداختند.