شناسهٔ خبر: 70924 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

خبرنگاران یاری دهنده مدیران کشور برای رشد و تعالی ایران اسلامی هستند

علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با انتشار پیامی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه به عنوان یاری دهندگان مدیران کشور برای رشد و تعالی ایران اسلامی یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت : دست بر قلم بردن و نوشتن در رثای انسان های فرهیخته ای که خود صاحب قلم هستند و در مسیر آگاهی بخشی قدم بر می دارند، امری بسیار دشوار است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت خبرنگاران، در قلب جامعه جای دارند و در حقیقت رابط میان مردم و مسئولین هستند و با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه ها و با اطلاع رسانی های صحیح، صریح و دقیق نقش اساسی برای ایجاد آرامش در کشور ایفا می کنند، نقشی که اهمیت آن در برهه حساس کنونی دوچندان شده است.

رستمی گفت : انتشار اخبار امیدبخش در این برهه حساس که دشمنان کشورمان با تمام قوا در پی ناامید کردن ملت بزرگ ایران از آینده درخشان خود هستند، یکی دیگر از وظایف خطیر و مهمی به شمار می رود که بار مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران نهاده شده است؛ مسئولیتی که خبرنگاران را در صف نخست جنگ نرم با دشمن قرار داده تا یاری دهنده مدیران کشور برای رشد و تعالی ایران اسلامی باشند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خاتمه این پیام نوشت "اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام عرصه رسانه "محمود صارمی"، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی اصحاب گرانقدر رسانه و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.