شناسهٔ خبر: 70957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۱۱ پروژه بهسازی برای راه های مواصلاتی مسجدسلیمان تعریف شده است

خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تعریف ۱۱ پروژه برای راه های مواصلاتی مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، خداداد مقبلی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی مسجدسلیمان، لالی،هفتکل، اندیکا، عنبر و مسیرهای روستایی این شهرستان در استان خوزستان گفت: این بازدید با توجه به اینکه راه های شهرستان مسجد سلیمان به لحاظ ترددهای برون و درون استانی، حائز اهمیت هستند، در دستور کار قرار گرفت‌.

 وی افزود: برای محورهای مواصلاتی مسجدسلیمان ۱۱ پروژه بهسازی شامل روکش آسفالت، لکه گیری و ایمن سازی مسیرها با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان تا پایان سال جاری تعریف شده است که ۸ پروژه در حال اجرا و مابقی در حال انجام مناقصه هستند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: پیش از این برای اجرای پروژه ها، قیر به صورت تناژ در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گرفت اما در حال حاضر وزارت نفت قیر را به صورت ریالی در اختیار ما قرار می دهد و این موضوع اجرای پروژه ها را با مشکل مواجه کرده است.

خداداد مقبلي بیان کرد: در صورتی که مشکل قیر مرتفع شود، پروژه های بهسازی شامل لکه گیری و روکش آسفالت در حوزه سازمان و راهداری و حمل و نقل جاده ای قابل اجرا خواهند بود.