شناسهٔ خبر: 70968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

میرایی ذیحساب و مدیر کل امور مالی و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای از معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران رضا افضلی گفت: معاونت توسعه ومدیریت منابع نقش مهمي در راهبري و هدايت امور پشتيباني این اداره کل و تأمين اعتبارات مالي و تنظيم هزينه‏ ها بر عهده داشته و در واقع اين معاونت با انجام وظايف خود راه را براي تحقق اهداف عالیه اداره کل هموار مي‏ سازد.

سرپرست  اداره روابط عمومي راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران يادآور شد: از اين رو حمیدرضا جوادیان ذیحساب و مدیر کل امور مالی و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طی نامه ای از اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل به منظور برنامه ریزی ، هدایت و ارتقاء سطح کمی و کیفی امور مالی و اداری تقدیر نمود.

افضلی در ادامه افزود: در بخشي از اين نامه آمده است : بی شک در سایه دانش، توان فنی ، عزم راسخ و همت والای جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم و پرتوان اداری، مالی و پشتیبانی جهت رسیدن به اهداف اداره کل امور مالی و منابع طی سال ۱۳۹۷ محقق گردیده است، ضمن تشکر و قدردانی امید است در تمامی شئونات اجتماعی و فردی موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است: در همین راستا و رز نامه‌ای جداگانه از سوی  ذی‌حساب و مدیر کل امور مالی و منابع سازمان از زحمات و تلاش های مستمر ایرج جباری رئیس امور مالی و منابع و عامل ذیحساب مرکز این اداره کل نیز تشکر و قدردانی شد.