شناسهٔ خبر: 70974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا سال ۱۳۹۹انجام خواهد شد

جشن اختتامیه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان زنجان

روکش آسفالت مازندران مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه اولویت دولت در برنامه ششم توسعه اتمام راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار است ؛ این اداره کل نیز برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی و پیمان سپاری راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار را اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وش هرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان, مسعود بیات منش با بیان این مطلب که در سال ۱۳۹۹ جشن اتمام راه های روستایی استان را خواهیم گرفتم ، گفت : این پروژه ها را در قالب چهار قرارداد بزرگ با پیمانکاران دارای صلاحیت و امکانات خوب در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم و شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه عقد قرارداد شده است و هم اکنون این پروژه‌ها فعال و در حال اجرا هستند.

وی افزود: اعتبارات این پروژه ها از محل‌های ملی و استانی پیش بینی و تأمین می شود. قابل ذکر است استان زنجان پیشرو در بهسازی و آسفالت راه های روستایی نسبت به دیگر استان ها است به طوری که نرم کشوری آسفالت راه های روستایی ۶۵ درصد بوده در حالی که استان زنجان ۲۵ درصد از نرم کشوری بالاتر می باشد.

بیات منش خاطر نشان کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در کارنامه عملکرد خود جشن اتمام پروژه های مسکن مهر را به عنوان اولین استان در کشور دارد ، تلاش می کنیم در راه های روستایی نیز بعنوان اولین استان در کشور جشن اتمام بهسازی و آسفالت راه های روستایی را برگزار نماییم.