شناسهٔ خبر: 71025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بر استفاده از ظرفیت بالای صدا و سیما در اطلاع‌رسانی

سیمای کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در جمع خبرنگاران صدا و سیمای مرکز این استان، بر اهمیت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در اطلاع رسانی خدمات دولت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی با حضور در جمع مدیرکل، معاون اطلاعات و اخبار و کارکنان این معاونت، به مناسبت هفته خبرنگار، ضمن تبریک این ایام، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در بدنه دولت را از مهم ترین نیازهای کنونی جامعه برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، ظرفیت رسانه به ویژه رسانه ملی را با داشتن مخاطب زیاد، فرصتی مهم در امر امیدآفرینی و معرفی خدمات ذکر کرد.

وی تصریح کرد: شبکه های استانی فرصت اطلاع رسانی خدمات انجام شده را از یک سو، و خدمات مورد نیاز شهروندان را از سوی دیگر، چندین برابر کرده است.

محمدمهدی بلوردی در ادامه ضمن تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز کرمان، همکاری دو سویه میان این مرکز و اداره کل راه و شهرسازی استان را به ویژه در زمینه معرفی تسهیلات مسکن، فرصتی استثنایی برای خدمت رسانی دانست.

در این دیدار علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با اشاره به گستردگی خدمات اداره کل راه و شهرسازی، همکاری این دو مجموعه را مهم ارزیابی کرد.