شناسهٔ خبر: 71055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت می گیرد؛

۱۱ کیلومتر از کنارگذر شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

احداث آزادراه کنارگذر جنوبی تهران رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های استان کرمان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ کیلومتر از کنارگذر کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مسلم موسی زاده با اعلام این خبر گفت: کنارگذر شهر کرمان ۸۸ کیلومتر طول دارد، که ۳۹ کیلومتر آن پیش از این دو بانده شده و به بهره برداری رسیده است، و ۱۱ کیلومتر هم در هفته اول شهریور ماه، افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: ۴۹ کیلومتر از این کنارگذر هم با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست دو بانده سازی است.

وی با بیان اینکه برای احداث این محور، تا کنون هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: برای اتمام پروژه ۶۸۰ میلیارد ریال نیاز است.

مسلم موسی زاده زمان اتمام پروژه احداث کنارگذر شهر کرمان را مرداد سال آینده اعلام کرد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: روان سازی ترافیک در مسیرهای کرمان- رفسنجان به سمت تهران، و کرمان – بم – زاهدان، کاهش تصادفات، کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت از دستاوردهای مهم اجرای پروژه کنارگذر شهر کرمان است.