شناسهٔ خبر: 71091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا ۲ ماه آینده انجام خواهد گرفت؛

اتمام روکش آسفالت قطعه سوم محور شاهرود – آزادشهر

جلسه شاهرود مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از اتمام روکش آسفالت قطعه سوم محور شاهرود – آزادشهر به طول۹ کیلومتر در تا ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، امیر عمیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت قطعه سوم محور شاهرود -  آزادشهر به طول ۹ کیلومتر آغاز شده  و عبور ترافیک از آن تا ۲ ماه آینده انجام خواهد گرفت.

وی همچنین به برگزاری ۱۱ جلسه کمیته کاری و یک جلسه کمیسیون ماده ۵ بعد از تفکیک اداره کل در شاهرود و رسیدگی به ۵۳ پرونده تا کنون اشاره کرد.

عمیدی افزود: پروژه احداث محور عباس آباد -  کاهک به طول ۳۰ کیلومتر با ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی نیز تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) خاطرنشان کرد: آغاز پروژه های مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری که شامل : ارتقاء ، احداث و روکش آسفالت در محور های شاهرود- آزادشهر ، میامی- جیلان ، چاه جام- بیارجمند - بردسکن ، شاهرود- طرود- معلمان و بیارجمند- عباس آباد و... می باشد بعد از ابلاغ  اعتبارتوسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی در امسال عملیاتی خواهد شد.