شناسهٔ خبر: 71096 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی متروی هشتگرد/ آمادگی کامل برای بهره‌برداری متروی هشتگرد در شهریورماه وجود دارد

حبیب‌الله طاهرخانی حبیب‌الله طاهرخانی ضمن بازدید از متروی هشتگرد از پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی این پروژه خبرداد و گفت: آمادگی کامل برای بهره‌برداری از این پروژه در شهریورماه وجود دارد.

حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه بازدید از متروی هشتگرد که صبح امروز با حضور مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان انجام شد به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بدون سیگنالینگ پروژه متروی هشتگرد حدود ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر در مراحل نهایی کار به سر می‌بریم. به ویژه در بخش تجهیزات طی گفت‌وگو‌هایی که با آقای حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه داشتیم در نظر است تا هماهنگی بیش‌تری با شرکت بهره‌بردار برای تحویل مترو انجام شود.

طاهرخانی افزود: شرکت بهره‌بردار باید برای بازدید از پروژه‌ و انجام تست سبز در ایستگاه و همچنین خطوط و سایر زمینه‌ها اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: شرکت بهره‌بردار مترو همچنین باید زمان بهره‌برداری را اعلام کند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

وی درخصوص بهره‌برداری پروژه متروی هشتگرد در شهریور امسال اعلام کرد: بخش عمده کار باقیمانده مربوط به خرید و نصب تجهیزات است که انجام شده و هم‌اکنون در بخش نصب تجهیزات هستیم.

وی ادامه داد: نصب تجهیزات زمان زیادی نمی‌خواهد، اما تأمین مالی فراوانی را نیازمند است که قطعا در یک ماه آتی برای بهره‌برداری آماده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌بردار، شرکت مترو است که باید برای بهره‌برداری نهایی اعلام نظر کند.