شناسهٔ خبر: 71106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات لکه‌گیری رویه آسفالت در سطح محورهای شهرستان نکا

لکه گیری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا از اجرای عملیات ۴۰ کیلومتر لکه‌گیری رویه آسفالت در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، شهرام فرخ زاد  ضمن اعلام این خبر گفت: موثرترين شرايط براي حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

فرخ زاد اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات لکه گیری رویه آسفالت محور نکا- سه راه بندبن- لایی به طول ۴۰ کیلومتر با ۲۸ تن آسفالت در سه مرحله توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا صورت گرفته است.

سرپرست  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا خاطر نشان ساخت : هدف نگهداري راه ، تقليل ميزان خرابي راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه هاي استهلاك وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنين ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمني است.

گفتنی است: از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۵۷۳کیلومتر  مربوط به شهرستان نکا است.