شناسهٔ خبر: 7112 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معین ویژه پردیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

زمان افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس/ اعلام آورده نهایی متقاضیان پس از تکمیل بنای واحدها

مسکن مهر بندرعباس معین ویژه شهر جدید پردیس از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس و زمان اعلام آورده نهایی متقاضیان خبر داد.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اعلام زمان و رقم دقیق آورده‌هایی که مردم لازم است پرداخت کنند، اظهار کرد: اولویت این است که مابه‌تفاوت قیمت واحدها را بعد از تکمیل بنای واحدها اعلام کنیم؛ تامین زیرساخت‌ها و تاسیسات هم توسط مسئولان در حال پیگیری است و با محاسبه‌ای که انجام شده رقمی که متقاضیان باید پرداخت کنند از ۱۲ میلیون تومانی که در ماه‌های پایانی سال گذشته اعلام شده بود کمتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که مردم چگونه باید  آورده‌های خود را پرداخت کنند از دریافت مرحله‌ای مبالغ خبر داد و افزود: شرکت عمران شهرهای جدید هزینه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی را تامین می‌کند و همین باعث شده رقم آورده مردم کاهش یابد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید درباره مهمترین اولویت شرکت عمران شهر جدید پردیس توضیح داد: اولویت کاری پردیس این است که ۱۰ هزار واحد فاز ۱۱ را در نیمه نخست سال جاری آماده افتتاح کنیم و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن ولی‌پور روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که میزان آورده‌های مردم در مسکن مهر پردیس کاهش می‌یابد.  /

نظر شما