شناسهٔ خبر: 71120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی تبدیل محور مرودشت – درودزن به بزرگراه در دست اجرا است

پخش اسفالت عملیات اجرایی تبدیل محور مرودشت – درودزن به بزرگراه به طول ۴۵ کیلومتر در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، محور مرودشت – درودزن به طول  ۴۵ کیلومتر که باند دوم آن برای تبدیل محور به بزرگراه در دست اقدام می باشد که تاکنون ۲۷ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر آن نیز در حال حاضر در دست اجراست که تلاش می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

گفتنی است: ۸ کیلومتر باقیمانده به لحاظ وجود تیرهای برق، خطوط لوله آب، گاز و ممانعت پتروشیمی بلاتکلیف مانده است.

شایان ذکر است که با وجود پیگیری ها و جلسات مداوم مسئولین راه و شهرسازی فارس با دستگاههای مربوطه تاکنون مشکل برطرف نگردیده و دستگاههای مربوطه همکاری لازم را نداشته اند.

لازم به ذکر است در حال حاضر موضوع از طریق اداره کل راه و شهرسازی  و فرمانداری شهرستان مرودشت در دست پیگیری می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و به نقل از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی فارس، پل رودخانه درودزن که به لحاظ مشکلات مالی مدتی متوقف بوده اخیرا مشکلات مالی تا حدودی حل شده و عملیات اجرایی شروع شده است.

قابل ذکر است ادامه مسیر به سمت کامفیروز و اقلید تا سال قبل جزء طرح در دست اجرا نبوده است و در سال جاری با پیگیری های انجام شده به طرح اضافه شده و قطعه جدیدی از پل درودزن به سمت کامفیروز در برنامه مطالعه قرار گرفته است که تلاش می شود تا پایان سال جاری به مناقصه گذاشته و عملیات اجرایی آن شروع شود.