شناسهٔ خبر: 71129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آشکارسازی ۲۱ نقطه پرحادثه در محور اسالم به خلخال

لكه گيري و شانه سازي راه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از ایمن‌سازی ۲۱ نقطه پر حادثه در محور اسالم به خلخال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن اعلام این خبراظهار داشت: شهرستان تالش ازجمله شهرستانهایی است که ازلحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعداد روستاها در آن جزو محورهای پر رفت وآمد بوده، لذا ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره است.

بخت شاهی تصریح نمود: این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به پروژه های راه های روستایی خطبه سرا به شاه میلرزان، محورروستایی وگردشگری گیسوم و محور روستایی کنده سر و هنده کران به طول ۷ کیلومتر اشاره کرد.

بخت شاهی حفظ و نگهداری حریم راهها را خط قرمز راهداری دانست و گفت: در حوزه راهها شهرستان تالش حدود ۱۶۵مورد گشت حریم راهها انجام شده که با دستور مقام قضایی ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و ۴۴۲مورد تابلوهای تبلیغاتی در راهها این استان جمع آوری و  ۱ مورد قلع و قمع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش آشکارسازی ۲۱ نقطه پر حادثه محور اسالم به خلخال  را یادآور شد و تصرح کرد: تعمیر و بازسازی۲۲۱ متر گاردریل، رنگ آمیزی ۶۳ موردسرعت کاه درمحور های رفت و برگشت تالش به آستارا وتالش به رضوانشهر و همچنین خط کشی ۷ کیلومتر راههای فرعی و اصلی و ۳۷۰۴  متر مربع لکه گیری از جمله اقدامات مهم راهداران سخت کوش تالش است.