شناسهٔ خبر: 71157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شانه سازی ۱۵ کیلومتر از مسیر هشترود – نظرکهریزی

لکه گیری عملیات ترانشه برداری و شانه سازی ۱۵ کیلومتر از مسیر هشترود – نظرکهریزی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی، رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود از عملیات راهداری حوزه استحفاظی این  شهرستان خبر داد و گفت: عملیات راهداری محوری از جمله شانه سازی و ترانشه برداری و تسطیح و علف زنی شانه و رفع نقاط حادثه خیز در مسیر هشترود - نظرکهریزی همچنان ادامه دارد.

علی ابوالحسنی افزود : ۱۵ کیلومتر از مسیر هشترود - نظرکهریزی از آغاز عملیات راهداری محوری در سطح استان, تاکنون به همت راهداران هشترود ترانشه برداری و شانه‌سازی شده است.

 رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود اظهار داشت: عملیات لکه گیری با استفاده از آسفالت گرم در راه های روستایی که نیاز اساسی دارند در جهت ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت رویه آسفالت توسط اکیپ راهداری در حال انجام است.

برخورد جدی با تخلفات اضافه تناژ

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: براي کنترل و افزايش ايمني رانندگان و جلوگیری از خطرهای ناشی از بروز سوانح و تصادفات جاده‌ای و محافظت از راه‌ها، تخلفات اضافه تناژ از سوي پليس راه و اين اداره در حوزه استحفاظی شهرستان هشترود کنترل می‌شود و نیز با کامیون ها و وانت بارهای دارای اضافه تناژ برخورد قانونی خواهد شد.