به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیر این اداره کل و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ۲۳ مرداد ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال جدیت و اهتمام این اداره کل برای رعایت حقوق مردم و مشتریان و در پی اعلام نتایج بازرسی های انجام شده به صورت فصلی در چهار نوبت در خصوص استقرار میز خدمت حضوری، حسب اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این اداره کل ضمن کسب امتیاز ۲۳ از مجموع ۲۵ امتیاز تخصیصی، موفق به کسب رتبه های اول در گروه حمل و نقل و دوم بین ۱۰۶ دستگاه مشمول طرح مذکور شد.
وی همچنین راه اندازی سامانه مشاوره غیرحضوری به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان و تسهیل خدمات رسانی و فضای کسب و کار از تازه ترین اقدامات این اداره کل برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان با هدف پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام اداری عنوان کرد.
شایان یادآوری است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سال های اخیر به طور متوالی موفق شده بود رتبه های برتر در رعایت الزامات حقوق شهروندی و حقوق مصرف کننده به دست آورد.