شناسهٔ خبر: 71228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از سامانه ستاد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم

میز خدمت مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط سامانه ستاد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با ارسال لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم , با توجه به پی گیری های به عمل آمده به منظور راه اندازی سامانه تدارکات الکترومیکی دولت و ارائه خدمات مطلوب به کاربران این درگاه اینترنتی ، فعالیتها و خدمات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم  شایسته تقدیر شناخته شد .

درلوح سپاسی که به همین منظور توسط سید امیر اصغری توچانی مدیر سامانه تدارکات الکترونیک دولت تدبیر و امید تهیه و به مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اهدا شد چنین آمده است : درراستای پیشبرد وراه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ودرجهت تحقق دولت الکترونیک و اهداف ترسیمی دوات تدبیر وامید ودر مسیر توسعه سامانه ستاد دراداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم که مصدر خدمات ارزنده ای گردیده ، فرصت را مغتنم شمرده بدینوسیله از تلاشهای خوب و ارزشمند شما تقدیر و تشکر می گردد.

شایان ذکر است این سامانه به منظور تسریع در روند رسیدگی به مراجعات ، صرفه جویی دروقت و انرژی ، توسعه عدالت ، جلوگیری از رانت و ارتشا و .... راه اندازی و تاکنون منشا خدمات ارزنده ای درراستای اهداف مورد نظر بوده است .

مركز توسعه تجارت الكترونيكی، یك موسسه دولتی مستقل زیر مجموعه ی وزارت صنعت، معدن و تجارت است, اساسنامه مرکز بنا به پیشنهاد مشترك وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در تاریخ ۱۳۸۸/۰۶/۰۴ به تصویب هیأت وزیران رسیده و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است.

مركز توسعه تجارت الكترونیكی متولی توسعه فعالیتهای معاملاتی و تدارکاتی در بستر الکترونیکی بوده و با عنایت به مصوبات و ضوابط قانونی به جهت راه اندازی "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" و در همین راستا مبنی بر تکلیف قانونی وزارت صنعت، معدن و تجارت وفق تبصره (۵) ماده (۱۶۹) قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۹۴، اقدام به عملیاتی نمودن سیستم انجام معاملات دستگاه های اجرایی با رعایت انجام کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها نموده است.