شناسهٔ خبر: 71230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل استاندار سیستان و بلوچستان از خدمات راه و شهرسازی این استان

جلسه سیستان مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان بر احداث بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور خود  در اداره کل راه و شهرسازی از تلاش همکاران این اداره کل قدردانی کرد.

در این نشست و حضور،  از جمله مباحثی که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت آماده سازی زمین برای آغاز طرح اقدام ملی، احداث بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای تأمین نیاز مسکن  قشر کم در آمد استان و نیز تأمین اعتبار لازم برای پروژ های بزرگراهی استان بخصوص بزرگراه بم ـ زاهدان ـ میرجاوه، زاهدان ـ خاش، زاهدان ـ زابل، زابل ـ میلک و زاهدان ـ نهبندان مورد تأکید قرار گرفت.

موهبتی از زحمات این اداره کل در طول یک ماه اخیر در جهت تحقق اعتبارات و دیگر عملکردها  قدردانی نمود وگفت: برای توسعه استان این تلاشها کافی نیست و می بایست با توان مضاعف  حرکت نمود و نباید بگوییم به نقطه ایده آل رسیدیم بلکه باید برای بهتر شدن و خدمت به مردم و توسعه استان برنامه ریزی جدی تر داشته و با کار ،  کوشش و تلاش بیشتر  به افتخار و سازندگی برسیم.