شناسهٔ خبر: 7126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دبستان شهيد باهنر تربت جام برگزار شد

گرامیداشت هفته جهانی ایمنی برای کودکان

گرامیداشت هفته ایمنی برای کودکان در تربت جام مراسم گرامیداشت هفته جهانی ایمنی با شعار ایمنی برای کودکان با حضور مديران و مسئولان شهرستان تربت جام در مدرسه شهید باهنر اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در این مراسم كه با هدف گرامیداشت هفته جهانی ایمنی ۱۴ الی ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد؛ مهندس جواد نژادی پور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت جام با بیان اینکه کودکان در هنگام تردد در خیابان‌ها از آسیب‌پذیرترین گروه هاي جامعه می‌باشند؛ افزود: کودکان مهم‌ترین سرمایه هاي ملی هر جامعه‌ای هستند و آینده هر ملتی در دست آن‌هاست همه وظیفه‌داریم درراستای رشد و تعالی همه‌جانبه فرزندان کشور عزيزمان تلاش کنیم.

وی نقش کودکان در فراگیری و انتقال مفاهیم ترافیکی و کاهش حوادث را چشمگیر دانست  و گفت: كودكان مي توانند با آموزش و انتقال مفاهیم ایمنی سفرهای شهری و برون شهری به خانواده ها، نقش مهم و ارزشمند را در كاهش حوادث ترافيكي ايفا كنند.

مهندس نژادی پورتصریح کرد: ضروری است والدین و ادارات با همدلی و حمایت همديگر، امنیت کودکان را فراهم کنند.

گفتنی است دراین مراسم یکی از دانش آموزان دبستان شهيد باهنر تربت جام با قرائت بیانیه ای خواستار توجه بیشتری به ایمنی کودکان در سفرهای شهری و برون شهری شد.

لازم به ذکر است این برنامه به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی شهید رجایی اين شهرستان نیز برگزار شده است.

گفتني است در اين مراسم همچنین شافعی معاون فرماندار شهرستان تربت جام، دلشادعظیمی معاون آموزش و پرورش تربت جام و سرهنگ حسینعلی زاده معاون راهنمایی و رانندگی اين شهرستان مطالبی ایراد کردند .

نظر شما