شناسهٔ خبر: 71308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره):

مدیریت جهادی راهداری استان اردبیل در آبادانی مناطق محروم شایسته تقدیر است

شانه سازی راه جلیل بشارتی گفت: مدیریت جهادی راهداری استان اردبیل در خدمت به مردم و آبادانی مناطق محروم روستائی شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل، جلیل بشارتی که از مراحل اجرائی پروژه راه روستای کمر بخش خورش رستم بازدید می کرد اظهار داشت: در بازدید امروز به معنای واقعی کلمه مدیریت جهادی و انقلابی راهداری استان اردبیل را در اجرای پروژه بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای منطقه محروم کمر ملاحظه کردم که با تلاش عزیزان راهدار درحال انجام است.

وی توسعه و آبادانی راه روستای کمر را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد:با تکمیل و بهره برداری از این پروژه درسال جاری شاهد تسهیل در عبور ومرور اهالی پرتلاش روستاهای کمر هشجین، گاو و بخش کاغذکنان استان آذربایجانشرقی خواهیم بود.

رئیس سابق مناطق محروم کشور حل مشکلات مردم و خدمت به آنان را بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان دانست و افزود: در بازدید فنی امروز که معاون بنیاد برکت نیز حضور داشت تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اعتباری طرح و اتمام مراحل اجرای عرشه پل ۱۲۰ متری با سه دهنه ۴۰ متری بر روی رودخانه قزل اوزن اتخاذ شد.

دراین بازید مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز افزود: هفت کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر چندین سال قبل اجرا شده بود و هفت کیلومتر دیگز نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال بهسازی ، شن ریزی و ترانشه برداری است.

علی رحمتی با بیان اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای این پروژه در اولویت کاری راهداران دیار سبلان قرار گرفته تصریح کرد:عملیات بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای کمر از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل حجم خاکبرداری این پروژه را ۱۷۵ هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه ۷۵۰ متر است گفت:اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی  مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.