شناسهٔ خبر: 71317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز روکش آسفالت ۱۳/۵ کیلومتر از محور جعفرآباد

روکش فرماندار شهرستان بیله سوار از آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۳/۵ کیلومتر از راه جعفرآباد در محور بیله سوار به پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، حسن قبادی در بازدید از روند اجرائی پروژه روکش آسفالت جعفرآباد با بیان اینکه ۸ هزار مترمربع لکه گیری نیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام خواهد شد اظهار داشت: در مجموع برای اجرای این پروژه ها ۴ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای هزینه شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بیله سوار با قدردانی از اقدامات راهداران استان اردبیل برای توسعه و آبادانی این شهرستان گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که با پیگیری های مسئولان شهرستانی ، تلاش و قول مساعد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل امروز این وعده راهداری محقق شد و موجب رضایت اهالی شریف این منطقه را فراهم کرد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه جعفرآباد نیز از تلاش های جهادی و بی منت مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: حل مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنان توفیق بسیار ارزشمندی است که در نظام اسلامی نصیب مسئولان انقلابی و ولایت مدار شده است.