شناسهٔ خبر: 71391 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع صورت گرفت؛

برگزاری سومین جلسه بررسی نهایی تبصره های پیشنهادی بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی

برگزاری سومین جلسه بررسی نهایی تبصره های پیشنهادی بودجه ۹۹ وزارت راه و شهرسازی پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، سومین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی‌های مقدماتی بودجه پیشنهادی سال ۹۹ وزارت راه و شهرسازی در ستاد تدوین بودجه این وزارتخانه و اتمام آن، دومین جلسه بررسی نهایی تبصره‌های پیشنهادی واصله، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه که امروز ۲۸ مردادماه برگزار شد بندهای تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹ بخش مسکن و ساختمان (شرکت عمران شهرهای جدید، مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی، معاونت معماری و شهرسازی) با حضور امیرمحمود غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی و کارشناسان این بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت و آخرین تصمیمات در این زمینه اتخاذ شد.

جلسه آینده بررسی نهایی بندهای تبصره‌های پیشنهادی بودجه ۹۹ زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۸ با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

در جلسه بعدی طبق اعلام صورت گرفته بخش دریایی و ساختمان‌های دولتی (سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک) حضور خواهند داشت و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی پیشنهادهای آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.