شناسهٔ خبر: 71506 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری

محمد باقر نوبخت محمدباقر نوبخت گفت: به منظور توجه به محرومان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی در این استان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت، معاون رئبس‌جمهوری، شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان گفت: کرمانشاه، همدان، ‌آذربایجان غربی و گیلان در ۲ سال گذشته به شبکه ریلی کشور متصل شدند و تا چند ماه دیگر اتصال استان آذربایجان شرقی از مسیر میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود.
نوبخت ادامه داد: دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان تلاش خود را با جدیت انجام می‌دهد.
وی اضافه کرد: تکمیل‌ بزرگراه شهرکرد – بروجن – لردگان – خوزستان و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای آزادسازی قطعات باقیمانده این طرح و بهره‌برداری از آن تا ۳ ماه دیگر از مصوبات این سفر محسوب می‌شود.
معاون رئیس جمهوری در پایان افزود: به منظور توجه به محرومان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی در این استان صورت گرفت.
نوبخت تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی آغاز شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.
به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، به شهرکرد سفر کرد.