شناسهٔ خبر: 71602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

جاده‌های نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان در مدیریت یکپارچه اکیپ‌های راهداری است

اکیپ ایوب کرد از برنامه‌ریزی منسجم و منطقه‌بندی شده برای ارائه خدمات متمرکز راهداری در جاده‌های حوزه فعالیت خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با اشاره به آغاز به کار اکیپ وحدت در شمال استان گفت: با استفاده از تجربیات قبلی و ایده های مطرح شده توسط همکاران این اداره کل و به منظور یکپارچه سازی تصمیمات مدیریتی و اجرائی خصوصاً در مواقع بروز بحران، تصمیم بر تمرکز امکانات و ماشین آلات راهداری در قالب سه اکیپ گرفته شد که در همین راستا اکیپ وحدت در منطقه سیستان واقع در شمال استان، در ابتدای مرداد ماه راه اندازی شد.  

وی ادامه داد: در همین مدت اثرات مثبت اجرای این طرح، در سیستان قابل مشاهده است و مردم شریف منطقه از برکات و ثمرات آن بهره مند شده اند. مطابق برنامه ریزی انجام شده، تا پایان تابستان دو اکیپ دیگر در زاهدان و سراوان راه اندازی شده و راه های سایر شهرستان های حوزه فعالیت این اداره کل، با توجه به موقعیت جغرافیایی، توسط این اکیپ ها تحت مدیریت یکپارچه قرار خواهند گرفت.

کرد در پایان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، یکی از دستگاه های پیشرو در زمینه انجام پروژه های راهداری به صورت امانی است که این امر در راستای پیشبرد عملی اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های انسانی و اقتصادی در استان پهناور سیستان و بلوچستان است.