شناسهٔ خبر: 7165 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید مطرح کرد:

دستگاه‌های خدمات‌رسان در مسکن مهر حساس‌تر شوند/ مردم توان فشار را ندارند

مسکن مهر بندرعباس عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد که دستگاه‌های خدمات‌رسان باید همپای وزارت راه و شهرسازی در امر مسکن مهر فعال شوند و نسبت به این موضوع حساس‌تر شوند.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم در زمینه مسکن مهر تنها از وزارت راه و شهرسازی مطالبه دارند، گفت: متقاضیان مسکن مهر تصور می‌کنند وقتی سخن از مسکن مهر به میان می‌آید یعنی تمام خدمات مرتبط با مسکن را وزارت راه و شهرسازی باید انجام دهد.

وی ادامه داد: مردم همیشه به ما مراجعه می‌کنند و تنها انتظارشان از وزارت راه و شهرسازی است، این در حالیست که سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان هم باید نسبت به مسکن مهر احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند چون مسکن مهر بحث تعهد دولت است نه تعهد یک وزارتخانه و همه دستگاه‌ها باید همپای وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه احساس مسئولیتی که وزارت راه و شهرسازی در امر مسکن مهر دارد در دستگاه‌های دیگر محسوس نیست اظهار کرد: البته این دستگاه‌ها مشکلات مالی عدیده‌ای دارند، از سوی دیگر دولت هم درگیر تعهدات دولت گذشته است. با توجه به اینکه اقشار کم درآمدی متقاضی مسکن مهر و از سطح متوسط جامعه پایین‌تر هستند، نمی‌توان هزینه زیادی به آنان تحمیل کرد و سایر دستگاه‌ها همگام با وزارت راه و شهرسازی باید به وظایف خود عمل کنند./

نظر شما