شناسهٔ خبر: 71664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی« تسهیل گری اجتماع محور» برگزار می‌شود

پوستر در راستای سلسله کارگاه های توانمند سازی، کارگاه تسهیل گری اجتماع محور در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استانداری بوشهر برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, مفاهیم بنیادین و فرایند اجرای پروژه‌های اجتماع محور از دغدغه‌های اساسی گروه‌ها و افراد علاقمند به فعالیت‌های اجتماعی است.

دوره آموزشی یک روزه "ضرورت بازآفرینی محلات ناکارآمد شهری ( با استفاده از رویکرد تسهیل گری اجتماع محور)" با بهره‌گیری از مشارکت شرکت‌کنندگان، مفاهیم پایه و محوری در پروژه‌های مبتنی بر جامعه را مورد مداقه قرار خواهد داد، در این راستا ارتقاء توانمندی های اقتصادی و اجتماعی جامعه محلی این گونه بافتها از جمله ارکان برنامه های بازآفرینی شهری است، طی فرآیند تسهیلگری، گروه های محلی برای مشارکت در فرآیند بازآفرینی محله توانمند خواهند شد.

این کارگاه ۶ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۳:۳۰  در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استانداری بوشهر برگزار خواهد شد, مدرسان این دوره سعید نوری نشاط از اساتید برجسته این حوزه و غلامرضا مرادی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر است.