شناسهٔ خبر: 71676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۵۰ واحد مسکن مهررشت ویژه کارکنان نیروی انتظامی افتتاح شد

افتتاحیه در سومین روز از هفته دولت ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت ویژه کارکنان نیروی انتظامی به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، ارسلان زارع درمراسم افتتاح۲۵۰ واحد مسکن مهر  نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت :فراهم کردن شرایط مناسب و رفاه  زندگی برای کسانی که امنیت جامعه بر مدار آنها می چرخد مهم ترین الویت است.

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: برای تامین نظم و امنیت که خود رکنی موثر و تاثیر گذار می باشد مولفه ای  به نام پلیس وجود دارد. در کشور ما عمدتا این وظیفه سترگ به عهده نیروی انتظامی سپرده شده که امروز با همکاری مردم و پلیس شاهد آرامش و امنیت و نظم اجتماعی در کشور هستیم و شایسته است ازخانواده های مجموعه انتظامی قدردانی شود.

وی ارتقا کیفیت ، ساماندهی فاضلاب ، احداث معابر، آسفالت و دسترسی آسان در مسکن مهررا  از اهم برنامه های شورای تامین استان نام برد.

ماکان پدرام نیز از افتتاح ۳۹۸ واحد مسکن مهر استان در هفته دولت جاری خبر داد وگفت:از این مجموع، ۲۵۰ واحد ویژه پرسنل  نیروی انتظامی است که در قالب ۱۰ بلوک با اسکلت فلزی که هر بلوک مشتمل بر ۵ طبقه و هر طبقه دارای ۵ واحد مسکونی با کلیه امکانات آماده تحویل مالکین محترم می گردد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان افزود: تعداد ۸ بلوک باقیمانده ( جمعا ۲۰۰ واحد) در حال تکمیل است که به امید خدا در دهه فجر افتتاح خواهد شد.