شناسهٔ خبر: 71687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۹۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین

خطکشی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نمین از خط کشی ۹۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، خیاوی در بازدید از محور نمین اردبیل افزایش ایمنی عبور و مرور در محورهای شهرستان نمین را امری بسیار ضروری دانست وافزود: راهداران پرتلاش در جهت ارتقای ایمنی راه بیش از ۱۸۰ کیلومتر از راه روستایی را تسطیح کرده و۸۶ کیلومتر از راه های شنی و خاکی شهرستان نمین را رگلاژ انجام داده اند.

خیاوی با اشاره به اینکه بهسازی و زیر سازی محور روستای مرنی از مطالبات مهم اهالی این روستا بودگفت:عملیات روکش آسفالت سه راهی مرنی بطول ۳ کیلومترانجام شده و۳کیلومتر از محور کارخانه سیمان نیز لکه گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه نمین به سمت تونل بطول ۵ کیلومتر یادآور شد و تصریح کرد: اداره راهداری شهرستان نمین ۴۱ کیلومتر از روکش آسفالت محورهای این شهرستان را در دستور کار دارد.

وی گفت: از این میزان تاکنون ۳۱ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اردبیل- آستارا ،نمین -آبی بیگلو، آبی بیگلو -دورجین و سعدآباد انجام شده است و ده کیلومتر دیگر نیز تا مهر ماه انجام خواهد شد.