شناسهٔ خبر: 71723 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت روز کارمند

تلاش‌های کارمندان موجب سربلندی ایران اسلامی شده است

علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ارسال پیامی به مناسبت روز کارمند، از تلاش های این قشر از جامعه برای سربلندی ایران اسلامی، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان شرکت شهر فرودگاهی تبریک گفت.

در پیام رستمی آمده است : «هفته نخست شهریور ماه که به عنوان "هفته دولت" نامگذاری شده، فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با انسان هایی متعهد و فداکار است که در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و تحقق عدالت در جامعه جان خویش را فدا کردند.

بدون تردید رشد و پیشرفت ایران اسلامی در چهار دهه گذشته نیز مدیون تلاش های یکایک زنان و مردانی است که با تعهد، تخصص و فداکاری های مثال زدنی موجب سربلندی کشورمان در سراسر جهان شده اند.

خداوند متعال را شاکر هستم که در سال "رونق تولید" با افتتاح پروژه هایی همچون ترمینال گالری سلام، هسته پیشران منطقه آزاد و برقراری پروازهای داخلی توانستیم گامی بلند در مسیر توسعه و آبادانی کشور برداریم و بدون شک این مهم تنها با مجاهدت های بی نظیر تمامی همکارانم در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میسر شده است.

لازم میدانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت، فرا رسیدن روز کارمند را به همکارانم در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.»