شناسهٔ خبر: 71724 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد :

بازگشت بیش از ٨ هزار نفر از حجاج از ترمینال سلام به کشور

محمدرضا فردی مدیرکل ترمینال سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بازگشت ٨ هزار و ١١٤ نفر از حجاج به کشور از فرودگاه امام (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمدرضا فردی با اشاره به آغاز پروازهای بازگشت حج ٩٨ به کشور از ٢٦ مردادماه گفت : شهر فرودگاهی همانند عملیات اعزام زائران به سرزمین وحی، در ترمینال سلام پذیرای حجاج گرامی است.

وی گفت : از آغاز پروازهای بازگشت حج تاکنون ٨ هزار ١١٤ نفر از حجاج توسط ٣٤ سورتی پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

فردی با بیان اینکه کلیه زیرساخت های لازم برای تسریع در امر پذیرش حجاج در ترمینال سلام فراهم شده خاطر نشان کرد بهره برداری از ترمینال سلام موجب شده تا بتوانیم در فضایی مناسب پذیرای میهمانان خانه خدا و مستقبلین باشیم.

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود بر اساس نظرسنجی هایی که به صورت مستمر از حجاج صورت می گیرد، میزان رضایتمندی این عزیزان از خدمات ارائه شده در ترمینال سلام در سطح بالایی قرار گرفته است.

گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، عملیات بازگشت حجاج  به کشور تا ١٧ شهریورماه ادامه خواهد داشت.