شناسهٔ خبر: 71731 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران به مناسبت روز کارمند

موفقیت هر سازمانی در گرو تلاش و توانمندی نیروهای متخصص، خلاق و مسئولیت‌پذیری است

سیاوش امیرمکری سياوش اميرمکری در پيامی با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛  در پیام تبریک امیرمکری آمده است:

چهارم شهریور سومین روز از هفته دولت و  یادآور خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است. این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی شود. کارمندانی که تلاش خالصانه شان آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد به سازمانشان است. بی‌شک موفقیت هر سازمانی در گرو تلاش و توانمندی نیروهای متخصص، خلاق و مسئولیت‌پذیری است که همواره می‌کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش موثری ایفا کنند و مطمئنا هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی سازمان. درود بر همت بلندتان.

اینجانب ضمن تبریک روز کارمند به همه کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از زحمات و تلاش های بی دریغتان صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم  و توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.