شناسهٔ خبر: 71734 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران گفت:

ارتقای خدمات فرودگاهی مهرآباد در راستای اجرای حقوق شهروندی

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران گفت: امسال اقدامات مطلوب متعددی برای تامين مطالبات مردمی و رعايت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از بهبود ظرفیت های موجود فرودگاهی برای افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان تلاش های خوبی شده است.

صفی نیا افزود: بهسازی و نوسازی بیش از ۱۵۰۰ صندلی ترمینالی، نصب تسمه نقاله های پذیرش بار مسافران در ترمینال های ۴و۶ به متراژ بیش از ۲۰۰متر، افزایش و نصب بیش از شش دستگاه آب سردکن در بخش های مختلف ترمینالی، نصب بیش از ۳۰۰ صندلی راحتی و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافران در ترمینال ها و لندساید و ساماندهی و به روز رسانی چرخ های حمل بار از جمله اقدامات مهم در حوزه سخت افزاری بوده است.

وی گفت:  در حوزه نرم افزاری نیز می توان به اقداماتی از جمله بهبود سیستم های اطلاع رسانی مسافران از وضعیت پروازها، تاکید به شرکت های هواپیمایی در خصوص اطلاع رسانی وضعیت پروازها و تاخیرات احتمالی، نصب کیوسک های نظر سنجی و سامانه اس ام اس برای بررسی عملکرد واحد های مختلف در ترمینال ها اشاره کرد.