شناسهٔ خبر: 71795 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

عملیات اجرایی ساخت ۵۴۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شد/ ۷۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت افتتاح می‌شود

محمدرضا اخوان عبدالهیان محمدرضا اخوان عبدالهیان با اشاره به افتتاح ۷۰ میلیارد تومان طرح و پروژه راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت در استان خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۴۳۵ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این استان خبر داد.

محمدرضا اخوان عبدالهیان، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت در استان خراسان رضوی ۲۷/۵ کیلومتر راه روستایی، ۱۳/۵ کیلومتر راه‌ اصلی و فرعی، هزار و ۸۶۵ مترمربع ساختمان‌‌های دولتی و عمومی و ۱۰ پروژه در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به ارزش ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در بحث مسکن مهر نیز هزار و ۳۷۴ واحد مسکونی افتتاح می‌کنیم که ۷۶۰ واحد از این تعداد در شهر جدید گلبهار و ۶۳۰ واحد نیز در هشت شهرستان دیگر استان افتتاح می‌شود.

عبدالهیان عنوان کرد: در این ایام ۱۴ کیلومتر از فاز اول محور کاشمر-شادمهر را افتتاح و عملیات اجرایی ۲۰ کیلومتر فاز دوم این مسیر را نیز آغاز می‌کنیم.

وی آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را بخش دیگر برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در هفته دولت برشمرد و گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج هزار و ۴۳۵ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح از روز گذشته آغاز و زمین مورد نیاز احداث ۱۷هزار واحد مسکونی دیگر نیز آغاز می‌شود.