شناسهٔ خبر: 71817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی و سکوبندی ترمینال بزرگ برکت مرز مهران در آستانه اربعین حسینی(ع)

پایانه برکت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از بهسازی و ساماندهی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت واقع در مرز مهران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام, نوراله دلخواه اظهار داشت : بهسازی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال شامل ورودی و خروجی مجزا، جدول کشی ،خاکریزی ،احداث کانال،زهکشی و جمع آوری آبهای سطحی-بتن ریزی –احداث سایبان در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به اینکه در سنوات گذشته تردد اتوبوس ها به داخل ترمینال برکت به واسطه عدم مجزا بودن باند رفع و برگشت دچار مشکلاتی از نظر پیاده و سوار کردن مسافر و تردد اتوبوس ها با مشکل مواجه بود لذا جهت تفکیک راه ورود و خروج به ترمینال برکت توسط این اداره کل انجام گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اضافه کرد:  پروژه راهسازی ضلع شرقی ترمینال برکت به طول ۳ کیلومتر و ضلع غربی آن به طول ۵/۱ کیلومتر منشعب از زیرگذر درحال احداث آغاز شده است.

 دلخواه افزود:این عملیات اجرایی شامل خاکبرداری،بهسازی،شن ریزی،احداث ۶ مورد پل در ۶ مقطع و در نهایت اجرای بیس و آسفالت هم اکنون در دست اقدام است.وی خاطرنشان کرد:این پروژه ه تا قبل از اربعین حسینی به بهره برداری می رسد.