شناسهٔ خبر: 71819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح کتابخانه عمومی بهمنی در استان بوشهر

افتتاح کتابخانه مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۶۴ میلیارد ریال در ساخت کتابخانه عمومی بوشهر هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, فرزاد رستمی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر اظهار داشت: کتابخانه عمومی بهمنی به مساحت دو هزار و ۷۵ متر مربع ساخته شده است.

وی اضافه کرد: از سال ۹۶ تاکنون اعتبارات خوبی برای این پروژه تزریق شد و تحولات اساسی را در دو سال گذشته شاهد بودیم و امروز به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساخت و ساز این کتابخانه و تجهیز آن به صورت میانگین با متوسط هر متر مربع سه میلیون تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتبار شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب شاهد تکمیل دیگر طرح ها نیز در استان باشیم.

فرزاد رستمی هدف از اجرای این پروژه را فراهم ساختن زمینه رشد و پژوهش فکری عمومی در استان دانستند و گفت : ساخت چنین پروژه هایی باعث ایجاد زمینه فعالیتهای پژوهشی بالابردن سطح علمی جوانان ، فراهم آوردن مکانی جهت ترغیب و تشویق جوانان به کتاب و کتابخوانی ارزیابی نشریات و کتب داخلی وخارج شهرستان و استان می شود.