شناسهٔ خبر: 71944 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی؛

بودجه بیمارستان کرمانشاه افزایش قابل توجهی داشت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان‌های سقز، تویسرکان و کرمانشاه محمدجعفر علیزاده با بیان اینکه برای بیمارستان کرمانشاه طراحی کاملا ویژه‌ای انجام شده است، گفت: اعتبار مالی پیش بینی شده برای این پروژه با افزایش قابل توجه در سال جاری به ۶۲ میلیارد تومان رسیده است.

محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره بیمارستان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ ۵۴۰ تخت‌خوابی کرمانشاه شروع شده و برای این بیمارستان طراحی کاملا ویژه‌ای انجام شده است. این بیمارستان هم به استان کرمانشاه خدمات می‌دهد و هم با توجه به اینکه در مسیر شریانی قرار دارد کارکرد ملی دارد. بر همین اساس خصوصیات ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

علیزاده ادامه داد: اعتبار مالی پیش بینی شده برای این پروژه با افزایش قابل توجه در سال جاری به ۶۲ میلیارد تومان رسیده است. عملیات اجرایی بیمارستان کرمانشاه در مرحله فونداسیون شروع شده و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عملیات اجرایی آن به‌صورت فعال ادامه دارد.

‌وی درخصوص مشخصات این پروژه بیان کرد: بیمارستان کرمانشاه، یک بیمارستان عمومی و آموزشی است که در زمینی به مساحت ۵۶ هزار و پانصد متر و در ۱۲ طبقه طراحی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای این بیمارستان بخش‌های متعددی مانند بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی اطفال و همچنین خدمات دیگری مانند بخش قلب، آنژیو گرافی، ‌ کلینیک‌های تخصصی چشم، دیالیز و ... پیش‌بینی شده است. همچنین برای اورژانس این بیمارستان ۴۸ تخت پیش‌بینی شده است تا جوابگوی نیاز آن باشد.