شناسهٔ خبر: 72022 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تشکیل غرفه توانمندی بانوان وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس/ نمایشگاه توانمندی‌های وزارت راه و شهرسازی در باغ موزه دفاع مقدس دائمی می‌شود

خانم صفری مهری صفری با اعلام خبر دائمی شدن غرفه توانمندی بانوان وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس نشان دهنده توان مردم ایران به ویژه بانوان در پایداری است و این پایداری و توان باید در نمایشگاه به منصه ظهور برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست آمادگی وزارتخانه در بخش بانوان برای هفته دفاع مقدس با حضور مشاوران بخش بانوان شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه راه و شهرسازی به ریاست مهری صفری در ساختمان دادمان وزارتخانه برگزار شد.

در جلسه فوق، بر نشان دادن توانمندی بانوان در هشت سال دفاع مقدس تاکید شد. همچنین با توجه به آنکه نمایشگاه توانمندی‌های وزارت راه و شهرسازی در باغ موزه دفاع مقدس دائمی می‌شود تاکید شد تا بانوان وزارتخانه در نشان دادن توانمندی بانوان در طول سال فعالیت مستمر و مداوم داشته باشند.

مهری صفری مشاور امور بانوان وزارتخانه در جلسه فوق گفت: به منظور ارایه غرفه‌ای برای بانوان وزارت راه و شهرسازی شرکت ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه، مشاوران خانم شرکت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه حداکثر تا چهارشنبه مستندسازی ها وآثار موجود در این زمینه را در بخش های عکس، کتابهای مرتبط با دفاع مقدس و معرفی ایثارگران و خانواده های آنها ارایه دهند تا جهت حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس جمع بندی های لازم انجام شود.

صفری همچنین یکی از مشاوران خانم شرکت ها و سازمان های تابعه را مسئول جمع آوری مستندات بانوان انتخاب کرد و از ارایه گزارش اقدامات انجام شده در این بخش به وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس نشان دهنده توان مردم ایران به ویژه بانوان در پایداری است و این پایداری و توان باید در نمایشگاه به منصه ظهور برسد.