شناسهٔ خبر: 7203 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

تکمیل فاز ۸ پردیس نیازمند همکاری بیشتر است/ زمان اتمام واحدهای فاز ۱۱ کوزو

بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر پردیس قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل فاز ۸ مسکن مهر پردیس، از زمان اتمام واحدهای فاز ۱۱ کوزو این شهر خبر داد.

احمد اصغری مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس اظهار کرد: در شهر جدید پردیس فازی که شرکت کوزو پیمانکار آن است ۳۳ هزار واحد را شامل می‌شود که در حال حاضر بسیاری از واحدها از مرحله سفت کاری گذشته و وارد مرحله نارک کاری شده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت عمرانی کوزو وعده داده امسال پروژه‌ها را تکمیل کند، ادامه داد: اطمینان داریم که پروژه‌های کوزو امسال به اتمام می‌رسد اما به هر حال ممکن است مسائلی پیش آید که بخشی از این پروژه در ماه‌های ابتدایی سال آینده تکمیل شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در خصوص فاز هشت پردیس هم اظهار کرد: فاز هشت شهر جدید پردیس باید با سرعت بیشتری پیش برود و پیمانکاران ضمن حضور فعال، سرعت بیشتری برای تکمیل واحدها به خرج دهند. همچنین لازم است جلسات منظم و پیگیرتری در شهر جدید پردیس برای این مسئله برگزار شود.

مهرآبادی افزود: گرچه انبوه‌سازان فعال در شهر جدید پردیس کارشان عقب بود اما الان در حال پیگیری هستند و اسکلت و سقف واحدها را تکمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: به شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کردیم که هر هفته علاوه بر ارائه گزارش پیشرفت کار، گزارشی از تعداد افرادی را که در پروژه‌ها فعال هستند در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند. /

نظر شما