شناسهٔ خبر: 72088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۵ ماه گذشته انجام شد؛

صدور ۱۶ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل

معاینه فنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل کفت: ۱۶ هزارو ۲۶۸ برگ معاینه فنی در ۵ ماه گذشته صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل با بیان اینکه ۴ مرکز معاینه فنی در استان فعالیت می کند اظهار داشت: در مدت یاد شده هزارو ۸۸دستگاه ناوگان سنگین به لحاظ مسائل فنی نتوانستند موفق به اخذ برگ معاینه فنی شوند و در نتیجه مردود اعلام شدند،۱۴ هزارو ۲۶۱ دستگاه در مرحله اول قبول و ۹۱۹مورد دیگر نیز پس از اصلاح عیب برگ معاینه فنی دریافت کردند.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد:در قالب طرح تابستانی راهداری نظارت ویژه ای هم بر عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافر و کالا اعمال می شود که هموطنان عزیز می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال کنند.