شناسهٔ خبر: 72230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی؛

عملیات راهسازی در جاده‌های سیستان و بلوچستان متوقف شد

راهسازی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی؛ کلیه عملیات عمرانی و راهسازی در جاده‌های استان تا دوم مهرماه متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، سرپرست این اداره کل اظهار داشت: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و شرایط ترافیکی ویژه حاکم بر محورهای مواصلاتی، کلیه عملیات های عمرانی و راهسازی در محورهای اصلی استان به صورت موقت متوقف خواهد شد.

ایوب کرد با اشاره به لزوم فراهم نمودن شرایط تردد ایمن در جاده ها گفت: جهت بهره برداری از تمام ظرفیت محور های مواصلاتی، کلیه پروژه های فعال از روز چهارشنبه مورخ ۱۳ شهریور ماه تا پایان روز سه شنبه ۲ مهرماه، متوقف هستند.

وی با اعلام حضور اکیپ های راهداری در کلیه محور های مواصلاتی نیمه شمالی استان گفت: اقدامات لازم جهت ارائه خدمات به کاربران جاده ها صورت پذیرفته است و همکاران ما در جاده ها حضور فعال دارند. توصیه ما به مردم عزیز در جای جای کشور عزیزمان، تردد در چهارچوب امن قوانین و مقررات می باشد تا از بروز حوادث ناگوار و ایجاد خطر برای خود و دیگران، جلوگیری نمایند.