شناسهٔ خبر: 72238 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام:

پروازهای مسافری در استان البرز سرآغاز فصلی نو در حوزه حمل و‌ نقل است

نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پرواز مسافری در استان البرز سرآغاز فصلی نو در حوزه حمل و نقل استان به شمار می‌آید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مسافری جهت برنامه‌ریزی و طراحی مقدمات شروع پروازهای مسافری گفت: بیش از ده جلسه در این خصوص برگزار کرده‌ایم و موضوعاتی چون حضور ایرلاین‌ها نوع و‌ نحوه حضور نهاد‌های همکاری  استانی در خصوص خدمات شهری همچون تاکسیرانی اتوبوس‌رانی تبلیغات و ...مورد بررسی قرار گرفته‌است.

وی در خصوص زمان دقیق پرواز‌های مسافری گفت: با چند ایرلاین کشور مذاکرات خوبی صورت گرفت و همه تلاش ما برای انجام پروازها در نزدکترین فرصت زمانی ممکن بود که  از روز دوشنبه ۱۸شهریور همزمان با تاسوعا حسینی  شاهد اولین پرواز به مقصد مشهد مقدس هستیم. 
 
ثناگو فرصت ایجاد شده در استان در خصوص پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقل دانست و خاطر نشان کرد: قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد‌بود 
که ضروری است نهادهای  مرتبط نسبت به ایجاد فضایی در شان استان اقدامات جدی انجام دهند .

مدیرعامل فرودگاه پیام تاکید کرد همراهی و همدلی خوبی بین مدیران استان و فرودگاه پیام وجود دارد و برنامه‌ریزی‌های خوبی هم در خصوص راه‌های دسترسی به فرودگاه صورت گرفته که نیاز به عملیاتی شدن موضوعات است.

وی ورودی و خروجی یک شهر را یکی از نمادهای عینی و عمومی برای معرفی دانست و ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به ایجاد فرصت پروازهای مسافری  این ورودی و خروجی خیلی زیبنده‌ی کلان شهری همچون کرج نیست. این موضوع قابل حل است و شک ندارم با نگاه دلسوزانه‌ای که در  مسؤلان  و مدیران  شهری استان  و استانداری  وجود دارد بزودی شاهد انجام  این مهم باشیم.