شناسهٔ خبر: 72268 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خط کشی خواهد‌شد

شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مشگین شهر از تجدید خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان تا پایان فصل کاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، رضا فرج پور در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشکین شهر پارس آباد با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی راه از اولویت‌های مهم راهداران دیار سبلان است گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و راهداران پرتلاش دیار سبلان ۹۲۷ تن آسفالت سرد و گرم نیزجهت لکه گیری جاده های استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه درجهت بالا بردن ضریب ایمنی راهها تاکنون بیش از ۹۷۰کیلومتر از حریم راههای اصلی،روستایی و خاکی شهرستان مشگین شهر رگلاژ و تسطیح شده است افزود:در مدت یاد شده راهداران مشگین شهر ۶۴۵ کیلومتر ریزش برداری و ۱۲۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر به زهکشی ۲۰۰ متر از پیچ احمدبیگلو و جاده هریس اشاره کرد وگفت: ۴ دستگاه ابنیه فنی تعمیر و دو دستگاه نرده پل جدید نیز نصب شده است.

جمع آوری ۳۵ عدد تابلو و بنر غیرمجازاز سطح جاده های شهرستان

فرج پور با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری تاکنون ۳۵ عدد تابلو و بنر غیرمجازاز سطح جاده های شهرستان مشگین شهر برچیده شده است اظهار کرد:در ۵ ماهه امسال توسط راهداران  ۷۰عدد تابلوی فرسوده جمع آوری ،۲۷۰عدد تابلوی ایمنی جدید نصب و هم چنین ۲۰۰ متر مربع علائم اطلاعاتی وهشداری در بزرگراه ها نصب شده است.

۳۸۰ کیلومتر قنوزنی

وی نصب ۷۲ شاخه گاردریل ،اصلاح ۲ هزار متر مکعب شیب شیروانی در بزرگراه مشگین شهر، ۳۸۰ کیلومتر قنوزنی( تمییز کردن آبروها از خاک و خاشاک) وعلف چینی ۴۰ دستگاه قرنیه پل ها را از دیگر اقدامات راهداری این عنوان کرد و افزود:به همت راهداری شهرستان مشگین شهر هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب  و هزار و ۲۰۰ متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در جهت حل مشکل رانندگان و جلب رضایت انها از توزیع۸۵۶ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه در بین رانندگان این شهرستان خبرداد و گفت:راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر جهت کاهش تصادفات ۶۵۰ متر از سرعتکاهها را رنگ آمیزی کرده اند.

فرج پور طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر را هزارو۲۸۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد:راهداران شهرستان مشگین شهر در مدت یاد شده با طی مسافت ۲۵ هزار کیلومتر در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر به مردم و مسافران  خدمات رسانی کرده اند.