شناسهٔ خبر: 72277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

ثبت نام بیمه تکمیلی برای رانندگان کامیون و خانواده آنها رایگان است

تریلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و خانواده آنها به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با تاکید بر اینکه در قرار داد جدید بیمه تکمیلی رانندگان برای رفاه حال خانواده این افراد تغییراتی صورت گرفته است، گفت: بر اساس تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علاوه بر همسران رانندگان، دو فرزند آنها به این طرح اضافه می شوند.

وی افزود: یکی دیگر از نکات مورد توجه  در قرارداد جدید این است که علاوه بر رانندگان جا مانده از ثبت نام دور قبل، افرادی که طی مدت یک سال اخیر به این شغل وارد شده اند نیز مشمول بیمه تکمیلی درمان خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اینکه رانندگان از دیروز تا ۱۵ آبان فرصت دارند تا مدارک خود را برای ثبت نام ارائه کنند، گفت: شرکت های حمل و نقل جاده ای بر اساس امضا قرارداد با شرکت های بیمه موظف به بیمه تکمیلی درمان رانندگان کامیون ها به صورت رایگان هستند.

بهرامی نیا با اشاره به اینکه علاوه بر همسرراننده دو نفر از فرزندان زیر ۱۸ سال نیز شامل این بیمه می شوند، گفت: این درحالی است که برای فرزندان دختر به شرطی که ازدواج نکرده باشد، محدودیت سنی وجود ندارد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۲۹ راننده کامیون استان خوزستان برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند و تعدادی از رانندگان که در ثبت نام سال گذشته جا مانده بودند و در طول یک سال اخیر به این شغل وارد شده‌اند در ثبت نام جدید می توانند مدارک خود شامل شماره شبای حساب بانکی و مشخصات شناسنامه ای همسر و ۲ نفر از فرزندان خود را به ۶ دفتر پیشخوان و  ۱۶ مرکز صدور کارت هوشمند انجمن صنفی رانندگان  فعال در سراسر استان ارائه دهند.