شناسهٔ خبر: 72283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری الیگودرز معرفی شد

انتصاب مراسم معارفه غلامعباس عباسی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز و تکریم از ایمان زهراکار سرپرست سابق این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل در این مراسم با قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان راهداری الیگودرز گفت: شهرستان الیگودرز به دلیل قرار گرفتن در شرایط خاص جغرافیایی و وجود گردنه های برفگیر از نظر عملیات راهداری وضعیت ویژه ای دارد که جا دارد از تلاش همه مدیران سابق و کارکنان این مجموعه قدردانی کنیم.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم با بیان اینکه همه راهدار هستیم و با افتخار لباس راهداری را بر تن می کنیم، افزود: هرگونه کوتاهی و غفلت در کار راهداری برابر با تهدیدی برای جان مردم و کاربران جاده است بنابراین باید با احساس مسئولیت در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: در جایگاه حراست به طور محکم و استوار، حامی و پشتیبان همکاران و مدیران در شهرستانها هستیم و با توجه به نزدیک بودن فصل بارش و سرما، انتظار می رود کارکنان اداره الیگودرز نیز مانند گذشته در همراهی با مدیریت جدید جدی عمل نمایند و باعث سربلندی راهداری لرستان در کشور شوند.

کشکولی فرماندار الیگودرز نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای، خواستار افزایش خدمات و تجهیزات راهداری در این شهرستان شد.

در ادامه ضمن تکریم از خدمات ایمان زهراکار سرپرست سابق و سید جعفر موسوی نمایندگی اداره الیگودرز، ابلاغ غلامعباس عباسی تقدیم وی گردید تا کار خود را در این شهرستان آغاز نماید.