شناسهٔ خبر: 72307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح نقطه حادثه خیز در محور روستایی دلازیان -محمودآباد سمنان

غلطک سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از اصلاح نقطه حادثه خیز در محور روستایی دلازیان محمودآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, حبیب عرب  با اشاره به  اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای اظهار داشت : یکی از کارآمدترین روش های جلوگیری از تصادفات، بهسازی نقاط حادثه خیز در شبکه راه ها می باشد. از این رو رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان سمنان به عنوان یکی از سیاست‌ها و اهداف مهم از سوی  تمامی همکاران این حوزه دنبال می شود.

وی افزود : بر این اساس اصلاح واریانت محور رینگ  روستاهای جنوب سمنان محدوده روستای دلازیان به محمود آباد  با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان انجام شد.

عرب با اشاره به اینکه  این نقاط درجلسات متعدد کارشناسی به‌ عنوان نقاط پر تصادف شناسایی و بر اساس شاخص تصادفات هر نقطه اولویت‌بندی شده اند افزود : اصلاح این نقطه حادثه خیز با اصلاح  قوس ، زیر سازی ، قیر پاشی و آستفاده از ۱۰۰تن آسفالت ردمیکس همراه با نصب تابلو علائم ، اجرای سرعت گیر و نصب چشم گربه ای انجام شده است .

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمنان  در پایان خاطرنشان کرد : هر چند بهسازی برخی محورها ضروری است و باید نسبت به آن اقدام جدی شود، اما ، دقت و مراقبت رانندگان نیز نقش چشمگیری در کاهش تصادفات خواهد داشت.