شناسهٔ خبر: 7231 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

قوامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

بررسی پیشنهاد افزایش وام مسکن در نشست این هفته شورای پول/ روی خوش اعضای شورا به وام ۶۰ میلیونی

سیدهادی قوامی عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار گفت: اعضای این شورا با افزایش مبلغ وام خرید مسکن به ۶۰ میلیون تومان بیشتر موافقند تا ۸۰ میلیون تومان.

سید هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بررسی پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن در نشست این هفته شورای پول و اعتبار گفت: قرار است در این جلسه در خصوص ارقام پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن و بانک مرکزی بحث و رأی‌گیری شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح بودن دو پیشنهاد افزایش مبلغ فعلی (۳۵ میلیون تومان) به ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان گفت: اعضای شورای پول و اعتبار با وام ۶۰ میلیون تومانی خرید مسکن موافق‌ترند تا وام ۸۰ میلیونی.

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در پاسخ به پرسشی در خصوص علت مخالفت اعضای این شورا با وام ۸۰ میلیون تومانی خرید مسکن تأکید کرد: نظر اعضا و بانک مرکزی بر کنترل تورم در وهله اول و سپس مقابله با رکود در وهله دوم است؛ ‌ به همین دلیل اعضای این شورا احتمالا به وام ۸۰ میلیونی مسکن روی خوش نشان ندهند.

سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با اعلام خبر برطرف شدن ابهامات افزایش وام مسکن از بررسی ارقام پیشنهادی افزایش مبلغ فعلی وام خرید مسکن در جلسه روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت شورای پول و اعتبار خبر داد. /

برچسب‌ها:

نظر شما