شناسهٔ خبر: 72367 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تسليت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت ايام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسينی؛

عاشورا در تاريخ و کربلا در جغرافيای آزادگان هستی ثبت و ماندگار شد

سیاوش امیرمکری سياوش اميرمکری در پيامی ضمن ارج نهادن به تلاش خدمت‌گزاران عمليات حج تمتع و زائران حسينی در فرودگاه‌های کشور، فرا رسيدن ايام سوگواری تاسوعا و عاشورا را به همه فعالان صنعت هوانوردی تسليت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايی ايران، متن پيام سیاوش امیر مکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به اين شرح است:

«بسم رب الحسين

 آنگاه که آسمان تيره گشت، زمين بر خود لرزيد و خون خدا فرياد «هل من ناصرا ينصرنی» را سر داد، براي هميشه از انسان عهد ياری، وفاداری، مردانگی وحق طلبی گرفت، عاشورا در تاريخ و کربلا در جغرافيای آزادگان هستی ثبت و ماندگار گرديد.
فرا رسيدن تاسوعا و عاشورای حسينی را خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت هوانوردی به‌ويژه همکاران محترم صنعت فرودگاهی و خدمت‌گزاران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ايران تسليت می‌گويم و اميدوارم عزاداری‌هايتان مقبول درگاه حق تعالی باشد.
همچنين تشکر می‌کنم از همکارانم که عمليات بزرگ و ارزشمند اعزام و پذيرش پروازهای حجاج بيت‌الله الحرام را اجرا نموده و خوش به سعادت همکارانی که در اين هنگام کمر به خدمت‌گزاری زائرين و عزاداران شريف حسينی بسته‌اند.
اجرتان با خدای حسين(ع) باد.»