شناسهٔ خبر: 72424 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از هشتگرد عنوان کرد:

واحدهای مسکن مهر نباید بدون تامین زیرساخت‌‌ها به مردم تحویل شود/ تاکید بر تکمیل سریع‌تر قطار برقی هشتگرد

حبیب‌الله طاهرخانی طاهرخانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ساکنان تحویل داده شود، از پیمانکار قطار برقی هشتگرد نیز خواست، با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات، نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده و تکمیل این خط قطار شهری اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه جمعی از مدیران این شرکت از پروژه قطار برقی و مسکن مهر شهرجدیدهشتگرد بازدید کردند و در جریان آخرین تحولات مربوط به این پروژه‌ها قرار گرفتند.

طاهرخانی در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت این پروژه قطار برقی، از پیمانکار مجموعه خواست تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بکارگیری تمام امکانات نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه از کارفرما و پیمانکار طرح خواست تمام تمرکز خود را برای تکمیل این پروژه ملی بکار گیرند تا طبق تاکید وزیر محترم راه وشهرسازی پروژه متروی گلشهر شهرجدیدهشتگرد تا پایان شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون وزير راه و شهرسازي همچنين با بيان اينكه اجرای پروژه های روبنایی ،تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه های مسکن مهر با خدمات مورد نیاز برای ساکنین در شهر جدید هشتگرد از اولویت هاي کاری شرکت عمران شهرهای جدید است گفت: هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون زیرساختها و مراکز خدماتی اولیه جهت رفع نیاز ساکنین تحویل داده شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، وي در اين خصوص افزود: متقاضیان مسکن مهر پس از تحویل واحد خود نباید هیچ گونه دغدغه ای برای سکونت داشته باشند لذا فراهم کردن شرایط مناسب از جمله دسترسی آسان به مراکز تجاری و خدماتی مورد نیاز ساکنین از جمله مواردی است که مورد تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بوده و بر همین اساس شرکت عمران شهرهای جدید از طریق منابع داخلی خود درصدد تکمیل و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر است.

اين مقام مسئول در پايان خاطرنشان كرد: ساخت و تکمیل واحدهای تجاری، انجام آسفالت ، محوطه سازی و تکمیل نمای واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد از جمله اسکان سازه گروهه و کلبه سازان عمران نمونه بارز این اقدامات است.