شناسهٔ خبر: 72472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی احداث باند دوم جاده آباده به صغاد آغاز شد

کلنگ زنی صغاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم جاده آباده به صغاد به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس, با حضور زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، فرماندار شهرستان آباده و تعدادی از مسئولان محلی عملیات احداث باند دوم جاده آباده به صغاد آغاز شد.

علیرضا سیاهپور طول پروژه مذکور را ۷ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام نمود و همچنین باتوجه به تردد روزانه ۵ هزار خودرو در این محور و دغدغه مردم عزیز این منطقه وی اظهار امیدواری کرد حداکثر تا پایان امسال بتوانیم با همکاری نماینده و فرماندار شهرستان آباده این پروژه مهم را به بهره برداری رسانیم.

 این گزارش حاکی از آن است که شهرستان آباده در شمال استان فارس واقع شده و این شهرستان دارای ۸۹کیلومتر راه اصلی همسنگ و ۳۹۶ کیلومتر راه روستایی همسنگ می باشد (جمعا ۴۸۵ کیلومتر راه همسنگ)و با داشتن ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه مسیر ارتباطی فارس با استان های  اصفهان و یزد و کهگیلویه وبویر احمد از طریق این شهرستان برقرار می شود.